Bloggverdenen

Hva vil denne verden bringe meg? Iallfall er blogging en helt ny verden for meg.
Jeg er jo oppvokst i en annen tid enn denne dataverdenen, en tid der en skrev brev, hadde telefonen hengt opp på veggen og der en tok en tur til naboen for en kaffekopp.

En tid der kakebakst var helt vanlig og der ungene i gata kunne komme inn å smake.

Men vi må jo lære å kommunisere på andre måter, og da må en også prøve og feile.
Det er jo slik vi lærer så jeg håper jeg møter på litt tålmodighet og toleranse.

Hva jeg er opptatt av?? Jo alt mellom himmel og jord.
Jeg er født med en del evner og derfor er jeg opptatt av det som er alternativt.
Som healer så møter jeg også mennesker i ulike situasjoner som berører meg.
Så jeg kommer nok til å skrive litt om samfunnets små og store problemer, iallfall slik folk på grasrota opplever det.

Jeg kommer også til å skrive litt om  livet som healer og den alternative verdenen.
Det høres jo så mystisk ut, men den er ikke så skremmende bare en blir kjent med den.

Da krysser jeg fingrene og håper det er noen som kikker innom og leser av og til.

Hilsen Lille  Meg


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

TVANGSSALG AV EIENDOMMER fortsettelse.